خودتان قضاوت كنيد...

                         

برای ديدن تصاوير بيشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

                      



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1391برچسب:, | 23:38 | نویسنده : مهدی ولی پور |

 

 

                                                                    لطفا این خبر را اطلاع رسانی کنید

یعنی نمیدونید با خوندن و دیدن این تصاویر چه اتیشی به دل ما مزنند و تنها کاری که از دست ما بر میاد اطلاع رسانی این موضوع است تا شاید به گوش کسی برسد از مسئولین تا انها کاری کنند !

 

برای ديدن تصاوير بيشتر و توضيحات به ادامه مطلب مراجعه کنید

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 1:56 | نویسنده : مهدی ولی پور |

                       این دختر خانم از اکراین دارای یکی‌ از بلندترین گردنهای دنیا می‌باشد

                             این دختر خانم از اکراین دارای یکی‌ از بلندترین گردنهای دنیا می‌باشد ...

                           

برای ديدن تصاوير بيشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, | 1:43 | نویسنده : مهدی ولی پور |

 

کوتاه ترین داستان ترسناک جهان      

 

کوتاه ترین داستان ترسناک دنیا که فقط 12 کلمه است داستان زیر است که نویسنده‌اش مشخص نیست !

آخرین انسان زمین تنها در اتاقش نشسته بود که ناگهان در زدند !!؟

شاید به ظاهر زیاد ترسناک نباشد اما فکر و هوشی که تنها با 12 کلمه بشه یک داستان ترسناک خلق کرد خودش یک نوع هنرمندی هست -

واسه همین تصمیم گرفتم این مطلب رو بزارم براتون – برای من که جالب بود امیدوارم برای شما هم جالب بوده باشه !!!

  •  

 



تاريخ : یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, | 23:50 | نویسنده : مهدی ولی پور |

  شایعه‌ها گاهی آنچنان هوش و حواس‌ها را شوک می​برد که خیلی زود دهان به دهان چرخیده و گاهی واقعی به نظر می‌رسند.

 

دنیای مجازی نیز در شایعه‌سازی پیش قدم است و با استفاده از فریب‌های رایانه‌ای و تغییر تصاویر در فتوشاپ‌‌ها به بازی با افکار مردم می‌رود. 

از مدت‌ها پیش گروهی با استفاده از ترفندهای یارانه‌ای، ایمیلی به مشترکان ایرانی فرستادند که در آن به «کشف بزرگترین مار جهان در سد کرج» اشاره شده بود. عکس‌ها نشان می‌داد که این مار غول‌پیکر را روی تریلر ارتش گذاشته و در حال جابه‌جایی آن هستند. 

شایعه‌پردازان نوشته‌هایی داشتند که نوع آن نشان می‌داد سعی دارند کشف چنین ماری در سد کرج را واقعی جلوه دهند. 

در عکس نوشته این تصاویر آمده بود که این مار غول‌ پیکر که به مگامارمالاو، شهرت دارد در نزدیکی سد کرج به حالت نیمه‌جان کشف شده است. این مار آریایی!!! که حدود 43 متر طول و 6 متر پهنا دارد تنها بازمانده نوع خود است و به گفته دانشمندان 103 ساله است! 

پیکرش توسط کگا تریلر ارتش به باغ‌وحش ارم انتقال یافته و بزودی به نمایش گذاشته می‌شود.

 

 

                                           

 عجیب است که خیلی‌ها وجود چنین ماری در سد کرج را پذیرفتند در حالی که هیچ اطلاع‌رسانی رسمی‌‌ای وجود نداشت و اگر خوانندگان این مطلب به خود زحمت می‌دادند و به بررسی‌های اینترنتی می‌پرداختند متوجه می‌شدند که ماری به نام «مگامارمالاو» وجود خارجی ندارد یا «مار آریایی» نیز جزو گونه‌های مختلف این خزنده نیست. 


واقعیت چیست 

کسانی که این شایعه را ساخته و پرداخته​‌اند عکس‌های مار غول‌پیکر را زیرکانه دست‌کاری کرده‌اند به گونه‌ای که اگر عکس‌های واقعی را انتشار می‌دادند همه پی می‌بردند که این مار واقعی نیست. 

در عکس‌های اصلی دیده می‌شود که نیروهای ارتش، خودرویشان و مار همگی پلاستیکی و اسباب‌بازی هستند که برای ساخت یک فیلم عروسکی و انیمیشن ساخته شده‌اند که البته گفته می‌شود همگی تصاویر متعلق به کشور اندونزی است. از این بگذریم که این عروسک‌ها متعلق به چه فیلم و چه کشوری هستند اما یک سؤال بزرگ مطرح است گروهی که با دیدن این تصاویر شایعه پیدا شدن مار غول‌پیکر در سد کرج را مطرح کرده‌اند چه انگیزه‌ای داشته‌اند؟! 

شاید یک تفریح و سرگرمی کلید این شایعه را دامن زده است!! البته بارها و بارها در ایران و حتی کشورهای دیگر شایعه‌های عجیب و غریب به گوش می‌رسد که برخی به اعتقادات و خرافات اقشار جامعه بر‌می‌گردد. 

شایعه مار غول‌پیکر ایران اگرچه با دیدن تصاویر، واقعی به نظر می‌رسد، اما پایه و اساس ندارد و بازیگران این شایعه توانستند با دروغی بزرگ افکار دیگران را به بازی بگیرند.



تاريخ : یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, | 23:28 | نویسنده : مهدی ولی پور |

 نرم افزار MyDefrag ابزاری قدرتمند جهت یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد. این نرم افزار با قدرت بالا توانایی این عمل را به کاربر می دهد تا به صورت کامل و دقیق هارد دیسک خود را یکپارچه سازی نماید . این برنامه با سرعت بالا و اتوماتیک عمل دیفرگمنت را برای بهینه سازی هارد دیسک انجام می دهد . همچنین کار با این نرم افزار بسیار آسان و لذت بخش می باشد.
شاید بپرسید که : چرا از قسمت Disk Defragment 
ویندوز استفاده نکنیم ؟ در جواب باید بگویم که این قسمت ازویندوز توانایی پایینی برای ارائه نتیجه مطلوب را در این زمینه دارد. همچنین ویندوز به طور کامل توانایی یکپارچه سازی را ندارد و همیشه نواقصی را به جای می گذارد. در ضمن ویندوز فقط قابلیت یکپارچه سازی کل هارد دیسک را دارد، ولی این نرم افزار این قابلیت را می دهد که فقط یک پوشه را انتخاب کنید و فقط آن قسمت را دیفرگ کنید. یکی دیگر از قابلیت های این برنامه توامند، توانایی یکپارچه سازی فلش دیسک ها ، مموری ها و هرچیزی که قابلیت ذخیره را دارد ، را دارا می باشد. یکی دیگر از مشکلاتی که قسمت یکپارچه سازی ویندوزدارد، این است که حتما باید 15 الی 20 درصد از فضای درایوی که می خواهید یکپارچه سازی کنید، خالی باشد. همچنین این نرم افزار می تواند کل هارد دیسک را نیز به طور کلی یکپارچه سازی کند.

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

                               

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 7 مهر 1391برچسب:, | 23:55 | نویسنده : مهدی ولی پور |
  •